18 Ağustos 2012 Cumartesi

PAZAR GEZİSİ

         

 
            -Aloooo,Oğuz,ben ablan oğlum bugün boşmusun?
            -Ne vardı abla? önemli bir işim yok
            -Hadi bugün bendensin enişten yok.Bende yalnızım.Bugün seninle felekten bir gün çalalım,
              yiyelim,içelim,gezelim ne dersin?
             -Eeeee! olabilir abla sinemayada gidermiyiz?
             -İstediğin yere gideriz tamammı? geliyormusun?
             -Tamam on dakika sonra yanındayım
             -Hadi görüşürüz.
             -Tamam hoşçakal.

                *        *        *

              -İşte geldim ne yapıyoruz?
             -Arabaya atlayalım Gölbaşı na gidelim.Orada bir kendin pişir,kendin ye çekelim önce,
               sonrasını düşünürüz.
             -Yaşşa be,ne zamandır gölbaşına gitmemiştim.
             -Hadi o zaman.

                *         *        *

               -Abla bu GÜM seside nedir?
               -Ne bileyim oğlum!....
               -Heeeeey dikkat et.Savruluyoruz,dikkaaaaatt devrilmek üzereyiz.
               -Aaaaaaay! Oğuz dikkat et duramıyorum
               -Aaaablaaaaa şimdi savrulucaz imdaaaaat,imdaaaaaaat
               -Oooooh! çok şükür durdurabildim.
              -İniyimde ne olduğuna bakıyım ben.Arabanın altından dumanlar çıkıyor.
              -Peki sen bak bakalım
      

                *           *            *

              -Haydaaaaa! Bu teker,tekerlikten çıkmış,patlamış,yırtılmış cant eğrilmiş
              -Ama önemli değil şimdi ben stepneyle değiştiririm
              -Sen arka kaputu bir aç bakıyım stepneyi çıkartayım
              -Hemen açıyorum
              -Abla?
              -Ne var Oğuz?
              -Stepnen nerede?
              -Ne bileyim yaaaa! Yokmu ?
              -Yok
              -Ne yapıcaz?
              -Yola çıkarken arabanı kontrol etmiyormusun abla ?Aşkolsun


               *            *            *


              -Aloooo Yıldırım Acil Kurtarma mı ?
              -Hah! Tamam Biz Gölbaşı yolunda tekerimiz patladığı için kaldık.Gelip bizi en yakın lastik
               çiye bir atıverin olurmu ?
              -Stepneylemi değiştirelim ?Bak bu bizim aklımıza gelmemişti.Söylediğin iyi oldu.Yahu
                stepnemiz olsa sizi niye arayalım
              -Size ne beyfendi stepnesiz niçin yola çıktığımızdan ?Parasını ödeyeceğiz hatta iki mislini
               veririm.Geliyormusunuz ? İyi teşekkür ederim
              -Heeeey! Oğuz,Oğuuuuuzzz! Kapıyı kapatma anahtar üstünde kilitli
               ÇAT
            - Hah! Şimdi tamam olduk.Çantamda arabada. Arabada kilitli,adamada gel dedim.Kapıyı
                kırarız artık.


               *              *               *


             - Burdayııııııız,burdayıııııız arkadaş,Oğuz sende elini sallasana adam gelip gidecek
             -Hah!Gördü tamam yaklaşıyor
             -İyi günler hanımefendi işler yoğundu ama hepsini bıraktım.Sizin durumu daha acil
              gördüm,acıdım.
             -La-Havle-Velaaaaa.....Neyse bizi hemen en yakın lastikçiye götür.
             -Tamam hanımefendi yalnız ücreti peşin alıyım
             -Neeee! Ne dedin?
             -Ücreti peşin alırım dedim ,şirket kuralı

               *                *            *

             -Şeeeey  Şimdi bir durum var,şu anda ödeyemeyiz
             -Bu da ne demek ? Ya siz ne yapmaya çalışıyorsunuz be ?
             -Hiiişşşşt! Bana bak Ablamla saygılı konuş,benim asabımı bozma!
             -Oğuz cuğum sen bir sakin ol bakayım.Ben beyefendiye izah ederim.
             -Bakın şöför bey,arabanın anahtarları üstündeyken bir talihsizlik sonucu kapı kapandı.
               Çanta içeride kaldı.Kapının açıldığı anda ücretinizin iki katını ödeyeceğim söz ve
               ririm oldumu ?
             -Olmadı!... Lastikçide işiniz bitince bu seferde çantanın evde olduğunu pekala farkede
               bilirsiniz.Hem ben bu arabanın sizin olduğundan bile şüphelenmeye başladım


               *            *              *


             -Bak güzel kardeşim.Biz alalade insanlar değiliz.Ben Sitelerde çok tanınmış KOCAHAN
              LAR ın geliniyim.Kocam RAŞİT KOCAHAN  o yüzden bize böyle çirkin imalarda
              bulunma.
             -Yaaaa!... O halde özür dilerim bayan.Tanıştığımıza çok memnun oldum.Kendimi tanı
              tayım .Bende KOÇ un ortanca oğluyum.Pazar günleri Tebdil-i Kıyafet yapıp halkın arasına
              karışıyorum.Kurtarıcı şöförlüğü rolü yapıyorum.
             -Şu işe bak hiç sıkılmadan Kocahanlar'ın geliniyim diyor.
             -Allahım!...Sen çıldırmama engel ol,ŞİMDİ SANA gerçeği söylediğimi isbat etmek için
              şu 50.000 euro luk arabanın kapısını kırayımda gör.
             -Yoooo! Orda dur bakalım.Bu dağ başında hiç bir şahidimiz yokken bu lüks arabanın
               kapısını kırıp benide suçunuza alet edeceksiniz değilmi? Belkide bu arabayı bu şekil
               de buldunuz ne malum ?
             -Aaaa!.. Tabi! Ankara dan buraya kadar kardeşimle yürüyerek gelirken çok şanslı
              olduğumuz için birdenbire bu tekeri patlamış Ceep e rastladık.
             -Ben anlamam! Şimdi polisi arıyorum.

               *          *           *

              BİR SAAT SONRA
            -Aaaaaiiiiiiiaaaaa-dat-dat-dat -aaaaiiiiiaaaaaa
            -İşte geldiler. Şimdi onlara izah edersiniz.
            -İyi günler. Burda ne oluyor?Bizi arayan senmisin?
             -Benim memur bey.Bu ikisi tekerimiz patladı diye beni çağırdılar.Bu Ceep in kendilerine
             ait olduğunu iddia ediyorlar.Ne paraları var, ne anahtarları var.Arabayı burdan bana
             çektirtmek istiyorlar.Daha sonra kapısını kırdıracaklarmış.Şüpheli geldiği için sizi
             aradım.
            -Pek normal bir durum değil.
            -Siz ne diyorsunuz hanımefendi ?
            -Lütfen bize bir bakın diyorum memur bey.Hiç yalan söyleyecek yada hırsızlık dolan
             dırıcılık yapacak insanlara benziyormuyuz ?Ben Kocahan ların geliniyim kocam Raşit Koca
             han .Bir aksilik oldu hepsi o. memur
            -Demek Raşit Kocahan ın eşisiniz.Peki bu arkadaş kim ?
            -Benim oğlan kardeşim Oğuz
            -Eşiniz nerde bayan ?
            -Bir iş için Ankara dışında
            -Hımmmmm! Olabilir
            -Bu beyin kimliğini bir görelim lütfen
            -Hemen! Oğuz ,kimliğini memur beye ver.
            -Hemen abla,veriyorum
            -Hadi OĞUZ
            -Yaaaa! bir dakika abla bulamıyorum
            -Ne demek bulamıyorum Oğuz,kimliksizmi çıktın evden ?
            -Allah kahretsin yok,herhalde evde bırakmışım
            -Ben size demedimmi her an başka bir faulleri ortaya çıkıyor
            -Sen karışma burda biz varız,asabımı bozma
            -Affedersin ağbi
            -Bu durumda arabayı çekiciye yükleyip Balgat daki polis parkına bırakacağız sizde
              ifade vermek için bizimle merkeze kadar geleceksiniz

              *            *             *

            -Hay Allahım ben nerde yanıldım,yenildimde evden çıktım.Ne güzel bilgisayaımın
             başında paşa,paşa oturuyordum
            -Sen dua et de delikanlı söylediklerin doğru çıksın.Yoksa durumun çok zorlaşacak

              *          *            *

            -Ne var Cevat getirdiklerin kim ?
            -Garip bir durum var başkomiserim  ikiside oldukça pahalı bir arabanın kendilerine
              ait olduğunu iddia ediyorlar.Üstlerinde ruhsat yada kimlikte çıkmadı.
            
               *            *           *
.
            -Şimdi anlarız.Oğlum Cevat.
            -Emredin başkomiserim
            -Sen şimdi hemen Kocahan ların holding merkezine bir telefon et .Bayanın ve
             delikanlının eşkalini ver,olayı izah et soruştur.Bakalım doğruyumu söylüyorlar.
            -Başkomserim eğer doğruyu söylüyorlarsa yarın ikimizde kendimizi Çemişgezekte
             buluruz.
            -Ulan Cevat bir günde şu merkeze normal bir zanlı getir,dişimi kırayım.
            -Haaa! Nerdeler şimdi?
            -Aşşağıda nezaretteler
            -Ulan ne yaptın?
            -Anasını satayım doğruyu söylüyorlarsada,söylemiyorlarsada emekliliğimi yakmaya mı
             çalışıyorsun ulan.
            -Çabuk çıkar onları buraya getir.Durumu kurtarmaya çalışıyım.

              *           *             *


            Hoşgeldin tatlııııım!Seni bu alemde hiç görmedim yenimisin ?
           -Bak menejerin yoksa bizim pezevengin üstüne yoktur en iyi müşteriyi o bulur.
           -Çok acemi bu yaaaa!

              *           *            *

          - Zeynep Kocahan hadi gene iyisin çıktın serbestsin
          - kusura bakmayın hanımefendi çok büyük bir yanlışlık olmuş.Özür dileriz.
          - muhterem eşinize hürmetler hanmefendi

               *            *            *

             İKİ HAFTA SONRA PAZAR GÜNÜ

            -aloooo Oğuz bugün boşmusun
            -Acaip doluyum abla,nefes alıcak vaktim yok
            -Hay Allah gezeriz diyordum.Enişten Ankara dışında
            -Abla nooolur otur televizyon seyret
            -Enişten benim ceep e iki tane stepne koydu biliyormusun ?
            -Bence sana az gelir ama neyse o da yeter
            -Ben pazarları evden çıkmamak için prensip kararı aldım abla
            -Aaaaa!... o ne saçma kararmış öyle Oğuz
            -Şimdi gençlik arasında bu moda imiş .Pazarları evden çıkılmıyor.Bir tür toplumsal
              protesto hareketi gibi falan.Anlarsın ya.
            -İlahi çocuk! Neyse,hoşçakal öptüm
            -Hoşçakal abla.
  
              *               *            *

          



        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınlanan Yazıları Nasıl Buluyorsunuz?