24 Ağustos 2012 Cuma

SEVGİLİ OKUYUCULARIMA BİR YAZI HABERİ

    
 
      Çok sevgili okuyucularım. Daha önceki bir haber yazımda, sizlere, aklımdaki bir
projeden biraz bahsetmiştim. Günlük, kısa, kısa bölümler halinde, yani küçük parça
lar halinde; bir romanımı önümüzdeki hafta başından itibaren yayınlamayı tasarlı
yorum.
    
      Bu benim için de yepyeni bir tecrübe olacak. Ne yalan söyleyeyim, birazda korku
yorum. Ortaya yeni bir ürün koyan her acemi yazar adayı gibi bende beğenilmek
istiyorum, kendimden emin olamıyorum, sizlerin kısa hikayelerime gösterdiğiniz
samimi ilgiyide çökertmek istemiyorum. O sebepten aklıma sizinde müsaadenizle
şöyle bir fikir geldi:
     
      İki, üç bölüm yayınlanınca bu bölümleri okuyacak olan okucularımdan bu işin olup
olamayacağı, devam etmenin iyi olacağı, yada olmayacağı hakkındaki samimi fikir
görüş ve önerilerinizi bana yazarak (bloğa yorum şeklinde) kritik etmenizi
rica ediyorum. Buna önem veriyor ve sizlerin genel kanısı doğrultusunda hareket
etmeyi planlıyorum.
     
      Bu güne kadar olan ilginize çok teşekkür ederim. Hoşunuza gidecek birşeyler ürete
biliyorsam dünyanın en mutlu adamı olarak kendimi göreceğim.


      Hepinize mutlu, sağlıklı, sıhhatli, başarılı ve dolu, dolu bir ömür dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayınlanan Yazıları Nasıl Buluyorsunuz?